Het einde en een nieuw begin

1 oktober 2019 - Haarlem, Nederland

Ik ben er weer hoor. Lekker thuis! Mijn kleindochter heeft in mijn huis gebivakkeerd en goed voor Daantje mijn kat gezorgd. En voor mijn planten. Ja aan zo,'n kleindochter heb je wat.❤️. Vanmorgen vroeg een teleurstelling de taxichauffeur kwam niet opdagen ik kreeg behoorlijk de zenuwen! Maar..de aardige baliemevrouw mevrouw van het hotel bracht me met haar eigen auto naar het vliegveld zodat ik toch nog op tijd was. Met iets vertraging landden we op Schiphol en daar stond mijn lieve schoonzus te wachten. Surprise!!! Nu thuis en ben wat aan het opruimen etc. Komt allemaal goed. Ik ben blij dat ik de onderneming goed heb afgesloten. Wat een avontuur. Dankjullie wel voor de support en de reacties. 👍🙏

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marjan:
    1 oktober 2019
    Welkom thuis en nog veel napret door foto's te bekijken!
  2. Saskia:
    Weer lekker thuis.
    Ook fijn X
  3. Nell:
    Welkom thuis
  4. Kim Zegwaard:
    1 oktober 2019
    Heel bijzonder nel en erg leuk dat we zo konden meelezen en meeleven bij jouw avontuur!!
    Liefs , kim
  5. Rose:
    1 oktober 2019
    Hoi Nel dat was een bijzondere reis en wat een ervaring. Tjonge tjonge, alsof ikzelf bepakt en bezakt ben geweest. Nat geregend ben ik ook en van de weeromstuit heb ik inktvis gegeten. Slaap lekker in je eigen bedje en ik hoop dat ze een beetje rustig doen onder je raam. We zien elkaar weer. Groet Rose
  6. Ellen kuipers:
    Super gedaan Nel.
    Nu weer lekker genieten van het thuis zijn.
    Welkom thuis.
  7. Lucy:
    1 oktober 2019
    Ik vind het super dat je zo 'n avontuur bent aangegaan en tot een goed einde hebt gebracht; ga maar lekker nagenieten...!
  8. Tanja van Oorde:
    3 oktober 2019
    Alles gelezen tante! Wat trots ben ik op je! En geloof me, denk dat Ome Wil veel plezier heeft gehad daarboven om jou, Zijn meisje!

Knuffels en heerlijk om te lezen! Ik voel me zo verbonden als wat bij het lezen! Mijn stoere tante Nel!