Ferreros

20 september 2019 - Paradela, Spanje

De eerste dag zie ik op mijn gezondheidsapp dat ik ruim 17 km gelopen heb, maar dat geloof ik niet. Het is waarschijnlijk tussen de 12 en 15 km. Hartstikke veel maar nou ja. Rond 15.00u een slaapplaats in een mooie nieuwe particulare auberque. Nou nou nice nice!. De wandeling was prachtig! De weggetjes lastig te lopen op en tussen de keien en stenen. Je komt iedere keer weer dezelfde mensen tegen bij de stops. Sommige lopen zonder bagage de paden op de lanen in. Ik niet volle bepakking! Tot ziens allemaal😘👍. O we kunnen hier dineren en breakfasten want het is in the middle of nowhere.

1. Lucy:
    20 september 2019
    Oh wat klinkt dit leuk...! En knap! Zo leuk om zo te volgen... En mooie foto's!
  2. Nancy van Oorde:
    20 september 2019
    ... enorm fijn om te lezen Nel :-)
  3. Marja:
    20 september 2019
    Super Nel en nu de beentjes omhoog en een drankje. Dik verdiend!
  4. Vera:
    20 september 2019
    Goed bezig Nellie, zo leuk om je te volgen. Foto's laten ons ook echt je reis en omgeving zien. Op naar morgen, maar eerst lekker eten en slapen.
  5. Kim Zegwaard:
    Wat goed nel ! Leuk om zo wat mee te krijgen van de tocht! Liefs, Kim
  6. Rose:
    20 september 2019
    De uil zat in de olmen. Het gaat goed Nel,leuk je te volgen.
  7. Nel:
    21 september 2019
    Het leuke van een reislogger zijn jullie lieve reacties dat doet me goed als ik het even niet zie zitten. Het is best emotioneel zo af en toe. Maar het komt goed hoor. Ik ontmoet zulke aardige lieve mensen iedere dag.