Generale

15 september 2019 - Haarlem, Nederland

Vandaag met volle bepakking een stukje lopen. Nou nou wat een ramp. Mijn schouders pijn, irritatie van het koordje van een tasje om mijn nek. Mijn andere tas om mijn hals met de grotere waterfles eigenlijk te zwaar. Mijn rugtas kon ik zelf niet goed afstemmen. En dan mijn tenen zo zeer en onder de bal van mijn voet ook pijn. Ik dacht steeds wat ben ik in godsnaam van plan. Ik moet eigenlijk nog meer texelse medische wol tussen mijn tenen en onder het drukpunt van mijn voeten. Maar eerst morgen met mijn zooltjes terug naar de podoloog. Ze kan misschien nog wat aanpassen. Mijn kleinzoon heeft me vanavond even geholpen met het afstellen van mijn rugtas. Het komt goed hoor. In de toneelwereld is het een slechte generale een goede voorstelling. In de wandelscene geldt dit vanaf vandaag ook. Tjonge jonge, he hé.

1. Lucy:
    15 september 2019
    Dat klinkt goed van die wol! En als de podoloog aan huis zelf de zooltjes maakt, kan het binnen 1 of 2 dagen klaar zijn hoor... Met je rugzak helpen andere mensen je wel onderweg joh. Maar je moet wel hulp vragen hè.. Heb je zinnetjes voorbereid om dat te doen?