Hospital de la cruz

23 september 2019 - Ventas de Narón, Spanje

Na een flinke klim, ik denk de laatste want morgen wordt het geloof ik wat vlakker. Duitse wandelaars hebben mijn rugzak wat beter afgesteld want ik had behoorlijk last van mijn schouders. Het hielp,ook weer opgelost. Het is heel druk op de route er zijn veel groepen die praktisch zonder bagage wandelen. Wel zo gemakkelijk. Misschien wat voor mij ik heb alleen mijn kleine rugzak thuis gelaten. Tja. Het weer is heerlijk koel als je eenmaal een plekje hebt dan krijg je het koud ook omdat je moe bent. Vandaag ligt er gezin met 3 kinderen op de slaapkamer. Een hele onderneming. De koffers laten ze brengen zelf allemaal een kleine rugzak. Bij de foto's heb ik ook wat geschreven dus lezen en kijken maar weer. Het komt allemaal goed. En als het zo door gaat dan ben ik waarschijnlijk zondag al  in Santiago. Jullie horen morgen weer van mij. ❤️

1. Lucy:
    23 september 2019
    Waarom koop je niet even een klein rugzakje daar dan...? Ik mag niet te veel reageren zegt de app na 2 foto's, lol
  2. Annette:
    23 september 2019
    Eindelijk al je lief en leed gelezen. Kun je niet een mannetje opsnorren voor je bagage? Of vind je dat je ook af moet zien?
    Nel , leuk om te lezen en houd de moed erin!
  3. Annemarie:
    24 september 2019
    Zo even al je verhalen gelezen. Je bent een topper Nel, goed bezig. Je gaat de eindstreep halen.
  4. Nel:
    24 september 2019
    Dat denk ook Annemarie! Aanstaande zondag ben ik er als er niets tussen komt.
  5. Nel:
    24 september 2019
    Annette voor mij hoort het dragen van je bagage op je rug bij het lopen van de camino. Je draagt zelf alles wat je nodig hebt. Zoiets van pack all your troubles in your own back pack and keep smiling. Eerlijk gezegd best zwaar hoor!
  6. Nell:
    24 september 2019
    leuk om de foto's te zien en je verhalen te lezen , ik ben vol bewondering