Palais de rei

24 september 2019 - Palas De Rei, Spanje

Vandaag een hele gezellige dag! Gisteravond lekker gegeten met een Spaanse die in de keuken van de herberg haar zelfgemaakte eten in de magnetron deed iets met qinoa, rijst en groenten. Ze had een tasje met allerlei ingrediënten oa walnoten en zaden en kruiden. Ze bood mij een maaltijd aan en het was heerlijk. Terug naar vandaag. We vertrokken rond half 9 in de ochtend in de regen. Later werd het beter. En..... ik heb mijn tweelingbroer ontmoet, ongelooflijk ik was hem al eerder tegen gekomen met zijn zoon. Hij is even voor 24u.op 13sept geboren en ik rond half 1 op 14septi. 1950. Het klikt. Ze komen uit Schotland. In Palas de Rei liep ik in het stadje en er waren diverse terrasjes. Telkens dacht ik nee. Plotseling zag ik een pleintje met tafeltjes etc. Hier is het nice dacht ik. En wie zat daar ook juist George mijn twin brother. Leuk he. Nu lig ik in mijn stapelbed en dat heeft een gordijntje grappig he. Toch wat privacy. Ik ga zo wat eten en weer vroeg naar bed. Morgen weer een nieuwe wandeling naar Melide, ik heb al gereserveerd, beter het is veel te druk! Groetjes en het gaat goed hoor.

1. Marjan:
    24 september 2019
    Wat een leuke belevenissen Nel,ga zo door
  2. Renske:
    Klinkt goed!
  3. Vera:
    24 september 2019
    Wat een interessante reis, veel leuke mensen die je onderweg tegenkomt. Je gaat goed je komt er wel.
    Heb het even druk gehad, maar nu ben ik op mijn bestemming en weer tijd zat
    Je schrijft erg leuk, het is een plezier om je te volgen. Tot morgen.
  4. Lucy:
    Wat gaaf!!!
  5. Nel:
    25 september 2019
    Dankjulliewel voor de leuke reacties. Vandaag is weer een nieuwe dag.
  6. Nancy van Oorde:
    25 september 2019
    als ik dit intyp is het al woensdag 25 sept. Gisteren heb ik de computer niet aangehad, vandaar ... ik volg je en ik ben nu al weer benieuwd naar je verslag van vandaag. x kus Nancy