Portomarin

21 september 2019 - Portomarin, Spanje

Vandaag een druilerige dag regencape aan en uit. De route is prachtig maar de weggetjes lastig. (had ik al gezegd). Het naar beneden lopen doet erg zeer aan je tenen en niet alleen bij mij hoor. Ik blijf 2 nachten in dit stadje op een eenpersoons kamer. Ben het slapen op zalen nu al zat. Veel rumoer en gesnurk. Ja pelgrimeren is zwaar. Ook dit kamertje is erg gehorig voor mijn raam is een soort van binnenplaatsje met wasrekken en wasmachine met droger. Voor mijn raam wordt er druk gekwebbelt. Heb al laten weten dat etc. Echt helpen doet het niet. Naast mijn kamertje is de badkamer,je hoort als er gedouched wordt. Ja ook een eenpersoonskamer ligt vaak in een achteraf stukje van een boot, hotel of pension. Naast machinekamer etc. Maar mij hoor je niet klagen😂😂😂 morgen schrijf ik niet het is tenslotte een rustdag. Kijken jullie ook naar de foto's? 😘

1. Ellen kuipers:
    21 september 2019
    Dat gekwebbel komt mij ergens bekend voor...........kamp groep 8.
    Gesnurk weet ik niet want ik zou snurken dan slaap ik.
  2. Lucy:
    21 september 2019
    Ja ik ken dat slaapprobleem... 1pk doe je dan voor je rust maar ho maar... Leuke foto's weer, vooral die waar jij op staat! Betekent dat je 2 dagen in 1 stadje blijft dat je een rustdag inlast?
  3. Rose:
    21 september 2019
    Goed dat je het zegt,wie is de man achter je.Heb het leuk het is ff wennen. Rust lekker uit. Doei
  4. Nel:
    21 september 2019
    Ja Lucy dat heb je goed begrepen op hetzelfde kamertje waar ik nu ook ben
  5. Marja Zegwaard:
    21 september 2019
    Nou Nel je hebt het niet makkelijk, maar het gaat je lukken over een paar weken weet je niet beter en verlang je weer terug, als je in het drukke Haarlem terug bent.
    Succes verder, mooie foto's. Liefs Marja
  6. Marja:
    21 september 2019
    Geniet je wel Nel? Leuke foto’s. Morgen maar lekker het stadje bekijken en een stukje op je ereader lezen.
  7. Nancy van Oorde:
    ... :-) ... zondag / rustdag x x x
  8. Nel:
    22 september 2019
    Marja ik geniet wel hoor maar gewoon niet steeds snappie. Je komt jezelf tegen zowel lichamelijk als geestelijk. Maar daar doe ik het juist voor. In balans komen met jezelf en hoe je bent. Ik ontmoet zulke lieve aardige mensen. Mijn e-reader heb ik thuis gelaten. Opladen voor mañana 👍
  9. Nel:
    22 september 2019
    Deze is voor Rose die man achter mij kan niet anders dan Jacobus zijn som heilig genoemd maar soms ook weer niet. Ben trouwens naar hem vernoemd mijn 2e naam is Jacoba en tot mijn eigen verbazing ook nog geboren in de Jacobstraat wist ik natuurlijk allang naar ik heb er nooit bij stil gestaan. Nu wel.
  10. Saskia:
    25 september 2019