De aftrap

18 september 2019 - Porto, Portugal

Half 6 op, half 7 de bus en rond 7.00u op Schiphol. Lekker op tijd. Incheck en alles loopt op rolletjes. Wachten bij gate  8.40u gate open en 9.05 vertrek. Nou mooi niet! In Porto is het zo mistig dat er niet 50 vliegtuigen per uur kunnen landen. Boarding wordt rond 10.00u daarna nog 1uur in het vliegtuig wachten en tenslotte vetrekken we rond 12.00u  en 12.10 zijn we dan eindelijk weg. Watertjes koekjes broodje stroopwafel cakeje koffie alles om de klant te griend te houden. In Portugal een uur terug. Te lang om alles uit te leggen. Ik zit nu in het busstation op de bus te wachten naar Santiago die vertrekt rond 16.30 en komt aan 21.45 Spaanse tijd (uur later, dus onze tijd) snappen jullie het nog? Nog geen slaapplaats daar ik zie wel. Wat een reis!

1. Kim Zegwaard:
    18 september 2019
    Ojee, avontuur nog niet zo begonnen als gepland, maar... dan kan de rest alleen maar nog heel goed gaan! Nog een goede reis die kant op en succes het eerste/laatste stuk voor vandaag! Liefs, Kim
  2. Marja:
    18 september 2019
    Oei. Een ingewikkeld begin. Het komt allemaal goed, vast en zeker!
  3. Nancy van Oorde:
    18 september 2019
    ... toi toi toi ... heel veel liefs van kansenneessie ... x x x
  4. Renske:
    18 september 2019
    Gelijk in het diepe gesprongen dus! Een echt avontuur💗
  5. Lucy:
    18 september 2019
    Nou, ben benieuwd waar en hoe je slaapt vannacht, maar komt vast wel goed... groetjes!
    Zou je oorspronkelijk een bus eerder gehaald hebben? Ach, er is vast een hotel desnoods..
  6. Marjan:
    18 september 2019
    Hi Nel, wat een avontuur. Als dit de enige tegenslag is, dan komt het allemaal goed. Veel plezier. Groetjes Marjan
  7. Stephan:
    18 september 2019
    Succes! Verzorg je (voeten);)
  8. Vera:
    HOOP DAT JE EEN SLAAPPLA

Hoop dat je uiteindelijk een bed heb kunnen vinden. Spannende eerste dag. Komt allemaal goed, Veel plezier.
  9. Nell:
    18 september 2019
    succes met het vinden van een slaapplaats, ik hoop dat je lekker slaapt
  10. Ellen kuipers:
    19 september 2019
    Nel,
    Een vervelend begin maar de kop is er af van je spannende avontuur. Veel plezier.
    Groetjes Ellen
  11. Jac:
    19 september 2019
    Tijd is zo relatief op zo’n grote mooie reis. Veel geluk en fijne ontmoetingen.
    Jac
  12. Nel:
    21 september 2019
    Jac avonds rond half 12 nog geen slaapplaats na een lange reis is erg onzeker, maar het is goed gekomen dat was een fijne ervaring