Sarria

19 september 2019 - Sarria, Spanje

Vandaag weer een reisdag maar veel meer ontspannen. Met de bus, wel weer een lange zit. In Sarria Google map en een adres en start met lopen. Dat doe ik voortaan elke keer. Lekker een biertje nootjes chippies. En hup naar de avondmis aan het begin van de tocht. Lieve allemaal ik heb het echt geprobeerd een 20 tal minuten gezeten. De mis begon maar niet. En iedere keer het gepiep van de deur die open ging en dicht. En veel ouderen die elkaar allemaal kenden en kusten en omhelsden. Het leek wel of ze alle banken langs gingen. Ik werd er kierewiet van! Dus eruit. Ik was nog niet buiten of het begon. Opgelucht ademhalen en lekker gaan eten. Ik denk dat ik maar vroeg naar bed ga. Morgen gaat het pas echt beginnen. Slaapplaats 10 euro eten ook 10 euro. Stuk goedkoper dan gisteren. Maar nu slaap ik met meerdere dames en heren op een slaapkamer. Het ziet er heerlijk fris uit. Dag allemaal.

1. Marjan:
    19 september 2019
    Wat fijn voor je dat het meer ontspannen was, spannend... Morgen het echte werk!
    Veel succes, liefs.
  2. Marja:
    19 september 2019
    Gelukkig Nel dat je nu meer ontspannen bent. Niet keten vanavond op de slaapzaal hè. Je moet morgen vroeg aan de bak. Veel plezier.
  3. Lucy:
    19 september 2019
    Hihi, ja, die Spaanse tijden hè... Slaap lekker vannacht en succes morgen!
  4. Renske:
    19 september 2019
    Alle stapjes van je reis tellen mee, zijn op verschillende manieren even belangrijk. Het had niet anders kunnen gaan! Lekker lopen morgen😘
  5. Nancy van Oorde:
    ... wltrstn ... zzzzzzz ... x
  6. Vera:
    20 september 2019
    Goedemorgen. Wens je een ontspannen dag toe met veel loopplezier. Tja, Spaanse tijden zullen lijken op Italiaanse tijden.. daar zul je de hele reis mee te maken hebben, maar het went. Veel liefs .
  7. Rose:
    20 september 2019
    Hola,buenos dias. Tenga un buen dia, adios.
  8. Nel:
    21 september 2019
    Keten op die slaapkamer daar ben ik echt wel te moe voor hoor. Aan de ene kant wel gezellig maar de andere kant is mucho erger!